Menu

Vastgoedbeheerders

Bent u als vastgoedbeheerder ook veel tijd kwijt aan het aansturen en coördineren van verschillende dienstverleners en taken voor schoonmaak? Één aanspreekpunt dat uw pand door en door kent, kan hierin een oplossing bieden.

Dit houden we voor vastgoedbeheerders bij:

Eén Partner, Meer Voordeel

Enige aanspreekpunt voor alle schoonmaakbehoeften

U wilt uw pand(en) natuurlijk zo schoon mogelijk houden, het is immers uw visitekaartje. We begrijpen dat het coördineren van verschillende schoonmaakdiensten tijdrovend kan zijn en tot verwarring en onnodige kosten kan leiden.

Daarom zijn wij er als uw enige aanspreekpunt voor alle schoonmaakbehoeften. We willen het u gemakkelijker maken door de coördinatie uit handen te nemen en u een gestroomlijnde oplossing te bieden. Met één aanspreekpunt dat uw pand(en) door en door kent, kunnen we kosten verlagen en efficiënter werken.

Langdurige samenwerkingen in de spotlight:

dit maakt ons uniek

Onze succesvolle methode voor vastgoed:

Budgetvriendelijk

Dankzij onze mogelijkheid om meerdere schoonmaaktaken tegelijk aan te pakken, kunnen we efficiënter werken, waardoor u tijd en geld bespaart. Bovendien vermindert dit aanzienlijk de hoeveelheid administratief werk die nodig is.

Periodieke schoonmaak

Met onze periodieke reinigingsdiensten en planning zorgen we niet alleen voor een schone uitstraling van uw vastgoed, maar sporen we ook eventuele problemen vroegtijdig op, zoals ophoping van hardnekkig vuil. Dit bespaart op de lange termijn aanzienlijke kosten.

Op maat gemaakte schoonmaakplannen

We begrijpen dat elk kantoor of bedrijfsgebouw uniek is, daarom ontwikkelen we op maat gemaakte schoonmaakplannen die perfect aansluiten op uw specifieke behoeften en budget. Zo betaalt u alleen voor de schoonmaakdiensten die u daadwerkelijk nodig heeft.

Het proces

Altijd schoon vastgoed zonder aansturing

Het begint met een aanvraag via onze website of telefonisch. We luisteren naar uw behoeften en stellen een op maat gemaakt plan op. Zo weet u precies waar onze verantwoordelijkheden liggen en kunnen we nog efficiënter werken. Na uw goedkeuring plannen we een introductiemoment in om uw vastgoed grondig te leren kennen. Met deze kennis kunnen we een vast bedrag berekenen voor onze diensten, zodat u geen financiële verrassingen tegenkomt. Vervolgens gaan we aan de slag en zorgen we ervoor dat uw vastgoed periodiek wordt onderhouden volgens de gemaakte afspraken.

Benieuwd hoe wij u kunnen helpen?
Vraag dan nu vrijblijvend een offerte aan!

Begin met het besparen op periodieke schoonmaak

Vraag vandaag nog een vrijblijvende offerte aan en ontdek hoeveel u kunt besparen!